Hästar genom åren!

Smash D-ponny 1982-2012
Han va min kusins häst som jag red och tog hand om mycket de sista åren, en
häst som hoppade allt man styrde på och hade en otrolig motor och energi för
sin ålder. Gått upp till LA-MSVB i hoppning, han var en såndär häst som man bara
får en gång i livet,de går egentligen inte att förklara denna hästen med ord.
Tyvärr gick han bort julen 2010.
Ginny C-ponny(som 5-rång) 2005
Finns så otroligt mycket att berätta om våran tid tillsammans men tror ingen skulle
orka läsa så drar lite kort, hade Ginny mellan januari och maj 2011, en fantastiskt
ponny som älskar att göra rätt för sig. Vi hade en heldel skador,problem och
orättvisor men lärde mig otorligt mycket och fick lära känna en ponny som jag
sen var tvungen att lämna alldelles för tidigt...
Hon är nu även tillsalu!



Pamir D-ponny 1998
Pamir är en underbar ponny som hoppar allt man styr på, jag var bara medryttare
på honom och hans ägare ville ha tillbaka honom vilket gjorde att han åkte
tillbaka för ca två veckor sedan.
En sån underbar ponny som jag kom alldelles för nära för att klara av att lämna,
han har en otorlig stor plats i mitt hjärta och han går aldrig att ersätta.
Kan säga att de gör så otroligt ont att srkiva om honom då han betyder något
fruktansvärt mycket. Jag red honom mellan juli 2011-april2012.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0