Måndag

har vart hos min mormor idag och inte gjort något speciellt precis. Men när jag kom hem ifrån dom så åkte jag ,mamma och pappa och kollade på en konfirmationspresent till mig, vad det blev får ni veta på lördag när jag har konfrimerats :) - Känner på mig att denna veckan kommer bli ganska "jobbig" eller vad man ska säga, imon ska jag ta en vaccinationsspruta mot canser vilket kommer bli ganska jobbigt då jag hatar att ta sprutor och svimmade förra gången jag tog spruta :( På torsdag börjar skolan igen, känns lite surt då alla andra skolor börjar nästa vecka , och på lördag ska jag Konfirmeras och jag kan ingenting om vad jag ska säga eller göra så det känns ju SUPER... - Haha, nu har jag nog inget mer att klaga över så nu ska jag fälla ner dataskärmen och sova - hahahaha kvällshumor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0