Älskade dator

Har haft ganska fullt upp denna helgen som i kanske märkt eftersom jag inte bloggat. Ridit, haft stallet,pluggat, sovit hos thilda, spelat match.. det var vel det. Nu har jg ett engprojekt som ska in till imon som jag har i min kära dator som lägger av hela tiden ,(har min syster dator nu) .skriver lite kort om ridpassen eftersom jag har ganska brottom med att bli klar med engelskan :)
Lördags: Hoppade lite smått i ridhuset började med att hoppa på en volt med ett hinder  för att få henne lite mjuk oså. sen hoppade vi lite linjer , studs men inga höjder mest teknink . La ner en bomm sen och bytte lite galopp över den, det funkade några gånger iaf. sen i slutet var hon väldigt trött vilket märktes, men jag ville bara prova om hon hade lärt sig en sak vi övade på når vi hade WE och det gick faktist helt ok, framsteg sen första gången iaf  :D

Idag:red lite löst på ridbanan med en halsring för första gången, haahahh hon fattade inte riktig vad "stanna" var men hon fsttsde skänklen ganska bra :)
Efter det så fick dom vila i hagen en stund, så efter det tränsade vi dom och red ut en stund i skogen barbacka,jag provade gloppera och hålla händerna rakt ut alltså att man släpper tyglarna , det gick faktist jättebra. hon var ganska avslappnad för en gångs skull.
bilder från Löslongreing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0