Massa bus

Har verkligen haft fullt upp idag , först var jag ju i skolan sen följde jag med thilda hem och strekte lite med henne .
Sen tog vi bussen upp till stallet , red ute i en hage och så gick dom i ganska mycket lerig mark så dom fick lyfta på
Bena! Vi hoppade även över diken och bäckar ;) i skogen alltså .

Sen har vi ju stallet på onsdagar och då fixade vi med det till 8 ungefär ,
Och nu har jag ätit grillat och pluggat lite tills proven vi har i mon ..

Har Dock skämt ut mig väldigt mycket idag , det började med när jag och thilda låg i UNDERKLÄDER och solade i hennes trädgård så komm hennes grannar ut och jag började typ dö skratta ? Hhahahhah
Sen råkade jag av misstag säga håll käften till min blivande ridlärare , vilket var väldigt pinsamt...😳

Nu ska jag sova iaf . Gonatt 💙💙


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0