Omoget

Åkte till stallet, märkte att mitt pälsglans var borta. När jag red tog jag av henne grimman och bytte nogrimma, sen när jag kom tbks till stallet igen så finns inget av det kvar, och då letade jag igenom hela stallet verkligen.
Nosgrimman va inte änns min . Har även haft massa andra saker som blivit STULNA som en ridväst för 1000 m.m
Måste bara få ut min (agressation) på något vis, jag vet inte om det är sabbotage eller om nån omedvetet har lagt det på något olämpligt ställe. Men antar att det är någon som vill förstöra annars hade jag vel hittat det ?
det är väl det värsta med ridskolestall, att man inte får ha sina grejjer ifred, jag hann ju inte änns vara borta en timma innan mina grejjer försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0