overhappy

Är verkligen sjukt nöjd över vad jag har presterat idag, inga övernaturliga grejer utan bara det att det har gått väldigt bra :)
*Jag blev klar med de 3 hemkunskaps läxorna som var till idag.
*Jag Blev klar med inlämningen till engs projektet
*Gjorde klar all franska jag har till imon.
*Badade med skolan,  det var väldigt jobbigt,alltså fysiskt.
* Red en fjordig, och hoppade. Gick faktist väldigt bra, iaf i hoppningen för dressyren ska vi inte tala om. hoppningen gick supersomsagt, bra tempo och allt, om man jämför med lektionen som jag hade i torsdags ( som jag inte skrev om) den gick iaf väldigt dåligt, kännde mig bara helt borta och orkade inte rida, så det gick sämre änn sämst i torsadags. hahah.
imon ska jag ut och springa en stund med thilda på morgonen innan skolan duktigt, jaojao :)
en bild på boran som jag red idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0