rubrik suger

Gjorde ett inlägg innan men märkte nyss att det inte laddades upp? :o
iaf så red jag lektion idag vilket jag tyckte gick super :)
Övade först utan stigbyglar på att få dom i en lungt och fint tempo vilket gick väldigt bra för att vara azzi!
sen hoppade vi som en 8a med två hinder på diagonalerna.
det gick la sådär eftersom hon höll på att skuta ut bogen och dumma sig, men galoppombytena fixade hon ganska bra över hindrerna.
sen övade vi på att länga och korta galoppsprången mellan 2 hinder,att länga gick väldigt bra men korta jag okej, hon blir ju såååååååååååååååå pigg så när jag bromsar så galopperar hon typ på samma ställe känns det som.
Men tillslut hoppade vi en bana vilket gick hur bra som helst! riktigt nöjd med det  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0