Snart sommarlov!

Längtar verkligen huur mycket som helst nu, och det är ju inte lång tid kvar heller, jag har i stort sett bara en vecka kvar i skolan. Kan berätta lite detaljerat vad jag ska göra oså :)

Nu på torsdag- fredag ska vi paddla med skolan, hajk så då slipper jag ju att gå i skolan dom dagarna iaf :)
V24 Ska jag på ridläger på sjöstjärnan och så träffar jag ju azzi <3. slipper skolavslutningen och det också ;)
På midsommar, så ska jag ner till skåne och fira det där i 3 dagar, mys
9-11 ska jag spela Dana cup nere i danmark, kommer bli skitroligt om allt går som det ska gå .. :)
sen nångån i augusti ska jag både konfirmera mig och åka till berlin i 5 dagar !
utöver detta så ska jag träffa massa gamla kompisar, vara nere i våran sommarstuga och åka till kusten , fast jag vet inte riktigt när .
Längtar verkligen hur mycket som helst nu och jag har börjat räkna ner min. :P Ska bara ta tag i och skriva klart novellen som ska vara inne imon nu, så gonatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0